Açıklama
Bu Blogdaki Bütün Yazılar Nuri Gezer Tarafından Özel Olarak Seçilir Ve Paylaşılır
24 Eylül 2014 Çarşamba

Misal - Bir Garip Koleksiyoncu

22:21
Sözleri gerçek ve içten gelen bir helal olsun hak eden bir eserdir benim gözümde şimdiki zamanı anlatmaktadır ayrıntılı yorumu sizlerde rahatlıkla yaparsınız diye düşünüyorum. Boş beleş insana hiç bir katkısı olmayan rap eserlerinden olmayan ve farklı olan.









Misal - Bir Garip Koleksiyoncu 



Sözleri : 

Selamunaleykum önce Allah'ın selamı
ve Sonrasında nacizane misal'in kelamı
Şu durmadan konuşan dilim başıma beladır
Arasında yaşıyoruz bir ezan birde selanın

Birgün deneme amacı ile gittim musallaya yattım
Ve gafil kafamı kaldırıp gökyüzüne baktım
7 kat semadan rahmet yüzüme sarktı 
Bıksanda hayattan diyemezsin üstü kalsın

Anneler kızlarını soymaktan gurur duyar olmuş
Gencecik bedenlerse modaya kurban sunulmuş
Rutin bi faaaliyet olmuş ülkemde tecavüz taciz
Biraz karıştır bakalım kimmiş bu Keriman Halis

Dedemin fermanıyla titremiş melun kafir
Biz tabiiki çıkamamışız emanetine sahip
Sen yürüsen uçuruma Dedem ederim takip
Biz nankörüz nimetlere sizdiniz şakir

Kul olmak çağdışıyken soyunmak çağdaşlık
Din kardeşliğini bıraktık biz ecnebiyle kaynaştık
Sünnet sakal yobazlık top sakal medeni
Unuttun sen ey vefasız Ehli Sünnet Dedeni

Haksız yere asanlar bak delirip ölmedi mi ?
Tanrıyım diyenleri bir sinek gömmedi mi ?
Saniyelik zelzeleyle yüzbiler ölmedi mi ?
İnat eden insan oğlu bunuda görmedi mi?

Akifler sürüldü bak Atıflar asıldı
Şakaklarım şuan son raddesinde kasıldım
Vicdan mahkemesinde hem hakim hemde sanıksın
Dili olsada konuşsa Şu toprak nelere tanıktır

Bu ülkeyi toprağın almadığı adamlar yönetti
Kimi de korktu akıbetinden kendini kül etti
Bolluk içinde halkına küflü somun kemirtti
Tırnaklar söküldü ceryanlar verildi

Havada bulut kokusu savaştan arta kalan
Çığlık çığlığa baksana heryer Hayaller darmadağan
Siyonist bi projedir bu günden güne sarpasaran
Fikrimde mayınlar var hadi bas ve parçalan

Benim Ecdadıma dil uzatmak söyle kimin haddi
Osmanlı dedin mi Dur O benim Ceddim
Benim Dedeme dayanmamış çin'in bile seddi
7 düvel gelse yeter tek bi Tekbir "Allahuekber"

Misal - EBCED 2 (Âlem-i Mânâ) (2013)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster