Açıklama
Bu Blogdaki Bütün Yazılar Nuri Gezer Tarafından Özel Olarak Seçilir Ve Paylaşılır
8 Temmuz 2014 Salı

Metin2 Grifon ByMaYRa Devir Ediliyor

09:26

-----|| AŞAĞIDA YAZANLARININ TAMAMINI OKUYUP ANLADIKTAN SONRA FİYAT 600 TL DIR PAZARLIK OLASILIĞI VAR ||-----
ByMaYRa ve BynMaYRa Devir Bilgileri Ve Şartlar.
ByMaYRa : 55 LW 3P KARA BÜYÜ SURA
BynMaYRa : 55 LW 3 G KUTSAMACI SAMAN

ByMaYRa Devir Video : http://www.youtube.com/watch?v=F6_JemkzsAQ
BynMayra Şaman Videosu : http://www.youtube.com/watch?v=4nZv75y70MU&feature

İletişim Olarak : www.fb.com/nuri1618
isteyen : nuri1618@gmail.com
İstersenizde blogun sağ alt köşesinde bulunan Nuri Gezer'e mesaj gönder formunu kullana bilirsiniz.
1.: Videoyu tamamen izleyin ve chardaki itemlere vs iyi bakın.
2.: Videoda hangi itemler varsa onlar duruyor ve devir esnasında charda olacaktır.
3.: Charın itemsiz itemli şamanlı samansız boş dolu fiyatı aynıdır.
4.: Charı devir almak için her şey hazır ise benimla aynı ilde yanı Malatya olanlar için belirli bir yerde buluşarak char devir edilecektır 
5.: Malatya dişi yada Malatyaya gelemeyecek arkadaşlar için ise iletişim sonrası vereceğım Hesab numarasına parayı yatırdıktan sonra devir gerçekleşecektir.
6.: Hiç bir güven sorunun çıkmayacağına kesinlikle inanıyorum aynı zamanda ben oyunu tamamen biraktım hiç bir şeyde gözüm yok paramı alıp charı vercem zaten kesin alıcılar ile telefon görüşmesi vb. görüşmeler yaparak bu güven meselesini ortadan kaldıracağıma inanıyorum. 
_______________________________________________________
Önemli Not:
Arkadaşlar charı devralmak isteyen kişiler bana itemsiz ne kadar su item tek basına ne kadar veya bana bir tek şu şu şu itemlerı birak ne kadar saman istemiyorum ne kadar vb. şeyler söylemeyin char her şekilde aynı fiyat olacaktır. Charın mail adresi bendedir fakat samanının mail adresinin şifresini unuttum daha doğrusu ben o samanı kurdugum zaman o charı başkasından almiştim samanının mail adresi yok fakat devir sonrası siz ticket atarak samanını alma ihtimalınız var ama istersenız samanı benden devır almaya bilirsiniz saman olsada olmasada fiyatı aynı olacaktır charın ister samanı alın ister almayın size bağlı ama asıl char olan ByMaYRa nın hiç bir sorunu yoktur aynı zamanda hiç bir ss videosu cezası vb bir şeyide yoktur.
_______________________________________________________
Önemli Not 2 : 

Aynı zamanda benimle chari satın almak için iletişime geçen arkadaşlar bana sakın yok 105 lw sura 6 p lı bilmem şu kadar ken senın char ne den bu kadar yok 90 lw sura atıyorum 50 tl ilken senın kı neden 60 tl gibisinden şeyler söylemeyın oyunu gayet iyi bilen biri bu charın değerini bilir bu char tamamen zevk amaçlıdır itemını koy ve eğlen biz de biliyoruz 94 lw olup 5 p açmayı her yerde 94 lw veya işte 100 lw 105 lw char var önemli olan bu char.
Video ByMaYRa :
 
 Video BynMaYRa :
 

2 yorum:

  1. Kardeşim çarı devralmayı düşünüyorum youtube videonun altında yoru atmuşdım zaten Hasan Demir hasan3313 yazıp faceden ulaşırsan memnun kalıcam hayırlı satışlar şamanıyla beaber alacam kısmetse

    YanıtlaSil
  2. kardeş sen ilk 60 tl dedin sonra 600 ?

    YanıtlaSil

 
Footer'ı Göster